сабота, 6 септември 2008

Текст со стил

1. Отворете нов документ (File > New). Големината на документот нека биде по ваша желба, а во полето Mode изберете ја опцијата RGB Color


2. Текстот нека биде со црна боја обоен. Растеризирајте го текстот (десен клик на лејерот на текстот Rasterize type ).

3. Држете ја командата Ctrl и кликнете на лејерот за да го селектира текстот и потоа одете во Select > Save Selektion и кликнете ОК.



4. Деселектирајте го текстот (ctrl + d) . Сменете ја покривната боја во бела со притискање на х. Одете во Edit > Fill и во прозорецот што ќе ви се отвори во Mode сменете да биде Multiply и потоа кликнете ОК.

5. Filter > Blur > Gaussian Blur (2.5) kliknete OK. Stylize > Solarize . Потоа кликнете Ctrl+shift+L (Auto Level) . Сега направете копија на лејерот (десен клик > Duplicate Layer или пак Layer > Duplicate Layer... )


6. Filter > Distort > Polar Coordinates> Polar to Rectangular и кликнете ОК.


7. Image > Rotate Canvas > 90 CW. Претворете ја сликата во негатив Ctrl + i. Filter > Stylize > Wind (Method-Wind ; Direction-From the Right).Филтерот применете го уште два пати Ctrl + F , значи се на се 3 пати.



8. Вратете ја сликата во позитив Ctrl + i . Shift + Ctrl + L.



9. Применете го филтерот Wind (ctrl + F) уште три пати.



10. Image > Rotate Canvas 90 CCW. Filter > Distort > Polar Coordinates > Rectangular to Polar. Blend Mode > Screen.

11. Image > Adjustments > Hue/Saturation (Ctrl+u) штиклирајте Colorize и сменете ја бојата на текстот по ваша желба. Кај мене излезе овака (позадината ја додадов јас) :

2 коментари:

Бојан Маџаров рече...

Одличен туторијал, и одлична реклама за себе. :)

Руки рече...

Мора некако да се живее , мала реклама нема да ми дојде лошо :)